سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]
اندیشه
 
نشست فرهنگی

چهارمین نشست فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان تهران در تاریخ 7 مهر 1391 در مبارک آباد آبعلی با حضور اساتید محترم دانشگاه ها و خانواده محترمشان برگزار گردید.

بسیج اساتید

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید.

بسیج اساتید استان تهران

در آغاز مراسم دکتر چناری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی رودهن ضمن خیر مقدم گویی خدمت اساتید محترم و خانواده هایشان گزارشی از فعالیتهای کانون مربوطه ارائه داده و در خصوص حلقه های علمی و ماموریت های بسیج اساتید موارد لازم را بیان فرمودند.

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

استاد علی مظفر با قرائت اشعار زیبای خود اعلام برنامه های نشست را نیز بیان فرمودند

بسیج اساتید استان تهران

دکتر احمدی کشتلی نیز بیاناتی در خصوص توطئه استکبار در توهین به نبی مکرم اسلام بیان داشته و برنامه های بزرگداشت غدیر را توضیح دادند

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

پذیرایی از میهمانان محترم در بین برنامه ها انجام شد

بسیج اساتید استان تهران

جانشین محترم فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور برادر تاج الدین نیز در خصوص برنامه های فرهنگی مواردی را بیان فرمودند

بسیج اساتید استان تهران

در حاشیه مراسم جلسه مسئولین کانونها نیز برگزار گردید

بسیج اساتید استان تهران

مداح اهل بیت برادر معبودی بین نماز ظهر و عصر به مداحی و مولودی خوانی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) پرداختند

بسیج اساتید استان تهران

پذیرایی نهار بعد از نماز ظهر و عصر انجام شد

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بعد از نهار و پذیرایی سخنرانان محترم در خصوص اهداف آمریکا در لشکر کشی به کشورهای اسلامی و مسائل اقتصادی سخنرانی داشتند

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

حاج آقا فخری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) با بیان خاطراتی از رزمندگان اسلام ، هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند

بسیج اساتید استان تهران

در پایان مراسم اساتسد محترم به رسم یاد بود عکس دسته جمعی گرفتند

بسیج اساتید استان تهران

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/7:: 8:29 عصر     |     () نظر
 
هفته دفاع مقدس

بر شــیر که عرصه تنگ گردد ای خصم            آمــــــــــاده به کار جنگ گردد ای خصم

در واهمه باش هر دم از بیشه عشق                هشـــــدار، قلم تفنگ گردد ای خصم

هفته دفاع مقدس
برنامه های هفته دفاع مقدس:
برگزاری نشست فرهنگی
دیداراساتید بسیجی  با ایثارگران
تجدید میثاق اساتید بسیجی آرمانهای  با امام راحل (ره) در حرم مطهر
مصاحبه ایثارگران  بسیجی با رسانه ها
گلباران مزار شهدا
برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس
برگزاری جلسات شعر و خاطره
انتشار یادداشتهای تحلیلی اساتید در مورد دفاع مقدس
فضاسازی با پیامک
معرفی تالیفات اساتید در مورد دفاع مقدس
برگزاری همایش دفاع مقدس

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/5:: 8:37 عصر     |     () نظر
 
بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی پرند


بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّکَ لا تُسمِعُ المَوتَى وَلا تُسمِعُ الصُّمَّ الدُّعَاء إِذَا وَلَّوْا مُدبِرِین ‏(نمل: 80)

«بی‌گمان تو نمی‌توانی مرده را شنوا بگردانی، و ندای (دعوت خود) را به گوش کران برسانی، وقتی که (به حق) پشت می‌کنند و (از آن) می‌گریزند».

 بسیج اساتید

استیصال صهینوسیم جنایتکاردر کنف حمایت نظام سرمایه داری آمریکا و غرب از بیداری امت اسلامی،این بار آنان را بر آن داشت که با سخیف‏ترین روش های ممکن، کینه خود را از دین مبین اسلام نشان دهند.و توسط یک کارگردان صهیونیست دست به ساخت فیلمی موهن درباره پیامبر رحمت و صلح حضرت محمد بن عبد الله (ص) زنند .

 

در این فیلم که در خاک ایالات متحده آمریکا و با همکاری مشترک صهیونیست، قبطیان پناهنده به آمریکا و کشیش دیوانه آمریکایی ساخته شده است توهین‌هایی به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام شده است که زبان از بیان آنها شرم دارد  .

 

در واکنش به این جنایت فرهنگی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند ضمن محکومیت شدید نکات ذیل را برای روشن گری بیان میدارد :  :

 

    1- اهانت به پیامبران، قدّیسان و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب، رفتار مورد نکوهش همه ادیان و مذاهب است و هیچ  مرامی آن را نمی‏پذیرد. بنابراین کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم(ص) می‏زنند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستد؛ بلکه از شیطان پیروی می‏کنند.  .

 

      2- همانطور که همه می‏دانند اندیشه‏های اسلام‏هراسانه که پس از 11 سپتامبر در جهان اوج گرفت، در سال‏های اخیر به شکل اهانت‏های هنری، ترسیم کاریکاتور، قرآن سوزی و ساخت فیلم خود را نشان داده است. اگرچه دلیل اصلی این اهانت‏ها در موارد سابق، عدم شناخت واقعی از آموزه های  حکیمانه و الهی اسلام و قرآن بوده است، اما حرکت اخیر ـ همانطور که سازنده این فیلم در گفتگو با رسانه های آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرده است ـ کاملاً آگاهانه، عامدانه و با اهداف سیاسی صورت پذیرفته است.

 

 3- گذشته از صحنه‏های سخیفی که ارزش بیان ندارد، یکی از موارد عجیب این فیلم آن است که مسلمانان را افرادی شکنجه‏گر و خونریز معرفی کرده است. در واقع، در این فیلم بسیاری از جنایت‏هایی که نظامیان آمریکایی، اسرائیلی و غربی در سال‏های اخیر در حق مردم فلسطین، عراق و افغانستان انجام داده و در گوانتانامو و ابوغریب مرتکب شده اند را بی‏شرمانه به اسلام و مسلمانان نسبت می‏دهد. حال آنکه اسلام، دین عطوفت و پیامبر اکرم(ص) ـ به شهادت خداوند متعال ـ رحمت برای جهانیان بوده است.

 

 4- بنا بر آنچه گذشت دست مسلمانان واقعی هیچگاه به آزار و شکنجه و خشونت آلوده نشده و نمی‏شود؛ بلکه این گروه‏های مسلمان‏نمای تکفیری و وهابی هستند که با حمایت رسمی سرویس‏های جاسوسی آمریکا و غرب و در جهت منافع آنها دست به عملیات تروریستی می‏زنند.

 

 5- تهیه و پخش این فیلم از سوی افراد مرتبط با کشورهای انقلابی شمال آفریقا ـ همچون مصر ، نشان دهنده خشم آمریکایی ها و صهیونیست از بیداراسلامی اسلامی در منطقه است .صهیونیست ها و امریکاییها که منافع خود را از دست رفته می بینند با این روشهای مذبوحانه سعی در باز گرداندن آب رفته به جوی دارند.

 

6- دولت آمریکا که اینک با خشم مسلمانان بیدارشده مواجه شده است تلاش می‏کند خود را از این اقدام موهن بری کند؛ اما آیا می‏توان باور کرد که ساخت فیلمی با سرمایه هنگفت 5 میلیون دلاری و نیز اقدامات مستمر کشیش دیوانه بدون اطلاع و رضایت دجالان مقیم در کاخ سفید انجام شده باشد؟

 

7- بی شک طبق وعده الهی عاقبت از آن متقیان بوده و سرنوشت همه مستکبرین محکوم به نابودی است چه خوب آن پیر سفر کرده پیش بینی نمودند که "این قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است"                                                                امام خمینی

 

ریاست، اساتید، معاونین، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند مجداد ضمن اعلام انزجار و محکومیت، اعتراض شدید خود را به عوامل این عمل موهن اعلام نموده حداکثر تلاش خود را برای روشنگری در جهت تحریم این فیلم و جلوگیری از ادامه این حرکالت شیطانی انجام می دهد.  


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/6/26:: 7:38 عصر     |     () نظر
 
مقالات رسیده

با سلام مقالات رسیده اساتید محترم در کارگاه جنگ نرم که تا بحال دریافت گردیده به شرح زیر می باشد و نظر به اینکه در تاریخ 25 شهریور مقالات تحویل سازمان مرکزی میگردد خواهشمند است در ارسال مقالات تسریع فرمایید. ایمیل : teh.01@basijasatid.ir

پ - بنیسی - رودهن
م - عبدالهی - رودهن
م - پاکنژادی - قدس
م - میرزایی - قدس
م - فهیم دانش - قدس
ع - حیدری - فیروزکوه
ع - آریا زند - فیروزکوه
ب - عمرانی - پاکدشت
ز - تند پور - پاکدشت
الف - شاه کرم - ری
م - هاشمی - ورامین
ع - رامروز - ری
س - عرب سلمان آبادی - قدس
ف - محمدی - پرند
م - قاسمی - پاکدشت
م - میناوند - قدس
ح - حسن پور درویشی - قدس
الف - مرادی - قدس
الف - نیک کار - دماوند
م - تیموری - فیروزکوه
ع - شهاب لواسانی - ورامین
ت - نورالوندی - قدس
الف- رحمانی شمس - قدس
ر - زواریان - ری
ح - نوروز پور - دماوند
ب - شیرزاد - رودهن

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/6/22:: 11:1 صبح     |     () نظر
 
جلسه دانشگاه ری

طی جلسه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی شهر ری پیرامون برنامه های فرهنگی و بسیج اساتید دانشگاه با حضور ریاست محترم دانشگاه آقایان دکتر فتحی و افشار  مسئول سازمان بسیج اساتید استان تهران و آقای دکتر ارجمند فر و خانم دکتر پهلوانی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه برگزار گردید موارد لازم مورد بحث تبادل نظر قرار گرفت

بسیج اساتید استان تهران

در این جلسه دیدگاه های سازمان بسیج اساتید و ریاست دانشگاه مطرح گردیده و برای سه ماهه سوم سال 1391 برنامه ریزی شد

بسیج اساتید استان تهران

موارد مورد توافق برای اجرا بشرح زیر عنوان شد

برگزاری کارگاه جنگ نرم در آذر ماه سال 1391 بمدت چهار روز و با حضور 150 نفر از اساتید دانشگاههای استان تهران و تهران بزرگ

اختصاص زمینی برای احداث ساختمان سازمان بسیج اساتید استان

اختصاص فضای مناسب موقت جهت استقرار دفتر سازمان در دانشگاه با توجه به مرکزیت دانشگاه تا زمان تکمیل ساختمان

برگزاری جشنواره علمی در سه ماهه سوم سال1391

تقویت حلقه های علمی در دانشگاه

تقویت حلقه های صالحین در دانشگاه

********************************

خبرگزاری آنا: در نشست مشترک مسئول بسیج اساتید استان تهران و ریاست واحد شهرری مقرر شد ساختمان مرکزی بسیج اساتید استان تهران در واحد شهرری احداث شود.

بسیج اساتید استان تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رییس واحد شهرری در این جلسه گفت: روحیه بسیجی باید در کالبد دانشگاه آزاد اسلامی جان بیشتری بگیرد و در این خصوص استادان بسیجی پیشگام توسعه فرهنگ بسیج در دانشگاه هستند.

فتحی واجارگاه ادامه داد: هم جواری این دانشگاه با مرقد مطهر امام راحل (ره) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی وبرخورداری از انوار ملکوتی این دو حرم مقدس ، ما را بر آن می دارد تا بیش از پیش در راستای پیشبرد اهداف بسیج کوشا باشیم .

مسئول بسیج اساتید استان تهران نیز در این جلسه گفت: واحد شهرری قابلیت بالایی برای استقرار دفتر مرکزی اساتید استان تهران را داراست و با توجه به بازدیدهایی که انجام شد محل هایی برای ساخت ساختمان بسیج اساتید در کنار پردیس شهدای گمنام واحد شهرری در نظر گرفته شده است که در صورت تائید نهائی و انجام مراحل فنی، ساخت آن شروع خواهد شد.

بسیج اساتید استان تهران

افشار اظهار داشت: تا قبل از احداث ساختمان، ضمن استقرار در واحد شهرری، نشست های ماهانه بسیج اساتید استان تهران در واحد شهرری برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج اساتید واحد شهرری نیز در این نشست از تشکیل کلاس های جنگ نرم برای اساتید واحد شهرری و واحد های دیگر خبر داد و گفت: کلاس های جنگ نرم در هشت دوره از طرف سازمان بسیج اساتید با حضور صلاحی و با هدف آشنایی با تهاجم فرهنگی شناسایی عرفان های نو ظهور و شیطان پرستی برگزار گردیده است.

بسیج اساتید استان تهران

پهلوانی گفت: با توجه به استقرار دفتر بسیج اساتید استان تهران در واحد شهرری، نشست های ماهانه اساتید بسیجی استان تهران، اردوی راهیان نور، حلقه های علمی و برگزاری جشنواره علمی بسیج اساتید از برنامه های این دفتر در آینده خواهد بود.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/6/20:: 7:22 عصر     |     () نظر
 
مسجد حضرت فاطمه زهرا(س)

بهره برداری از مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی پرند آغاز شد

مسجد

بهره برداری از مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) واحد پرند

 

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند اظهار داشت، ساخت مسجد در شرع مقدس اسلام بر اساس آیات و روایات تأکید موکد شده و اهمیت آن امری بدیهی است تا جائی که مقام معظم رهبری هم در خصوص مسجد سازی می فرمایند« هر چه خدمت به مساجد و عمران مساجد بکنید معلوم است که انشاءالله ثوابش پیش خدای متعال چقدر زیاد است "انما یعمر مساجد الله من آمن بالله و الیوم الآخر  "... لذا دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و خصوصاً نماز اهتمام ویژه ای را با ساخت مساجد در سراسر کشور مد نظر قرار داده است بر این اساس واحد پرند نیز مبادرت به ساخت این مسجد نموده است. قمی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی طی سه سال متوالی موفق به کسب مقام برتر در توسعه و ترویج فرهنگ والای نماز شده است اظهار داشتند در کنار عمران و ساخت مساجد، باید روحیه معنوی مساجد نیز افزایش یابد. روح مساجد در صفوف به هم فشرده نمازگزاران آن است هر چه قدر که این صفوف به هم پیوسته تر باشد زیبائی عمرانی و فیزیکی مسجد بیشتر جلوه گر می گردد. ایشان بیان داشتند در هر جائی که مسئولیت اجرائی و خدمت به مردم را داشتم از اولیت های کاری من اشاعه فرهنگ نماز بوده است حتی در این دانشگاه هم در کنار همه توصیه ها به همکاران برای انجام هر چه بهتر امور ارباب رجوع، زمان پخش اذان و نماز را اختصاص به اقامه نماز داده ام. وی مساجد را کانون های آگاهی و بیداری جوانان که فعالترین قشر اجتماع هستند دانستند. قمی در خاتمه بیان داشت که مسجد فاطمه الزهرا (س) واحد پرند با زیر بنا 2330 متر دارای یک شبستان خواهران و یک شبستان برادران با حیاط مرکزی و 6 حجره، 4 مناره و گنبد می باشد که ظرفیت حدود 1500 نمازگزار را دارد، نمای درونی آن کاشی و سنگ به سبک مدرن و منقش و نمای بیرون آن از سنگ و آجر می باشد که از این پس تمام مسائل و کارهای فرهنگی در مسجد انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که افتتاح رسمی مسجد به همراه پروژه های دیگر در آینده ای نزدیک و با حضور مسئولین انجام خواهد شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/6/8:: 8:28 عصر     |     () نظر
 
غرب آسیا

دیگر از واژه خاورمیانه استفاده نمی‌کنیم
البته من اصرار دارم این منطقه را «غرب آسیا» بگویم، نه خاورمیانه. تعبیر خاور دور، خاور نزدیک، خاور میانه درست نیست. دور از کجا؟ از اروپا. نزدیک به کجا؟ به اروپا. یعنى مرکز دنیا اروپاست؛ هر جائى که از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیکتر است، خاور نزدیک است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است! بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اساتید 91/5/22


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/6/5:: 6:55 عصر     |     () نظر
 
برگزاری دوره هفتم جنگ نرم
دوره هفتم کارگاه آموزشی جنگ نرم  با مشارکت بسیج اساتید استان تهران و تهران بزرگ در تاریخ های 24و25و26 مرداد برگزار گردید.
بعلت ثبت نام خارج از ظرفیت دوره مقرر شد یک دوره دیگر در آذر ماه تشکیل شود
*********************************************************
*********************************************************
برای انجام پروژه کارگاه 20 روز مهلت داده شده است
تا کنون 7 مقاله رسیده تحویل سازمان مرکزی شده که تعدادی مورد قبول واقع نشد و باید اصلاحاتی صورت پذیرد و چهار چوب و قواره لازم بشرح زیر رعایت گردد.
فهرست
مقدمه
چکیده
فصل بندی
منابع
********************************************************
جنگ نرم

این دوره از تاریخ 24 مرداد 1391 بمدت سه روز از ساعت 8 صبح لغایت 9 شب در سالن همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید

جنگ نرم
مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی

جنگ نرم
خیر مقدم و سخنرانی دکتر صلاحی ریاست سازمان بسیج اساتید کشور

جنگ نرم
دکتر نبی زاده معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیچ اساتید کشور

جنگ نرم

جنگ نرم
ارائه گزارش کارگروه ها عصر روز سه شنبه

جنگ نرم

آمار شرکت کنندگان ار استان تهران :
پاکدشت    4  نفر
پرند          1  نفر
دماوند       3  نفر
رودهن       6  نفر
شهر ری    20 نفر
صفادشت   1  نفر
فیروزکوه     4  نفر
قدس       10  نفر 
ورامین        4  نفر
عضوجدید    4  نفر

جنگ نرم

جنگ نرم

جنگ نرم

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/5/26:: 8:15 عصر     |     () نظر
 
تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهررری در مقابل دفتر سا

  تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهررری در مقابل دفتر سازمان ملل

          

 

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری در اعتراض به کشتار مسلمانان ستمدیده و مظلوم میانمار، مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کرد  .  

 

دکتر کیانوش فتحی واجارگاه رییس واحد شهر ری، در این تجمع اعتراضی گفت: امروز در مقابل این جنایت هولناک سکوت جایز نیست و ما مسلمانان وظیفه داریم با تمام توان خود در مقابل آن بایستیم واز حق مسلمانان مظلوم میانمار دفاع کنیم. 

میانمار

در این مراسم که در محکومیت نسل کشی مسلمان بی دفاع میانمار صورت گرفت، رییس واحد شهر ری به همراه کلیه اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی با سر دادن شعارهایی خشم خود را نسبت به این عمل وحشیانه ابراز کردند. 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/5/17:: 12:24 صبح     |     () نظر
 
محفل انس با قرآن دانشگاه شهر ری

              برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه به طرح ضیافت اندیشه قرآنی، محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی شهرری با حضور دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

           

 

          

 

          

 

          

این برنامه با حضور حاج کریم منصوری قاری ممتاز و بین المللی و یعقوب سیفی نفر اول مسابقات قرائت قرآن کریم در بخش کارکنان منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی برپا گردید.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین حلواییان به سخنرانی در خصوص مسایل مذهبی، فضایل قرآن کریم و ماه مبارک رمضان پرداخت .


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/5/17:: 12:23 صبح     |     () نظر
<      1   2   3      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
کودکان آسمانی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
نگاهی نو به مشاوره
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
دکتر سعید روحانی
عشق مشعلدار
سارا احمدی
ماتاآخرایستاده ایم
چون میگذرد غمی نیست
رزمنده
مرام و معرفت
من.تو.خدا
سربازی در مسیر
پیکو پیکس | منبع عکس
تبیان
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
مشکات نور الله
گل یا پوچ؟2
اصلاحات
دل پر خاطره
دهکده کوچک ما
بسیج اساتید فیروزکوه
ندای حق (دکتر احمدی)
شعرورباعی ظهور (علی مظفر)
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
آتیه سازان اهواز
یار درونی
ریحانه
خیارج سرای من است
ترنم (کلیج)
بسیج اساتید دماوند
بسیج اساتید ری
حجاب گوهر ناب
قلبی خسته ازتپیدن
دفاع مقدس
هادی عبداله
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور - واحد دررود
شهید آوینی
بسیج اساتید قرچک
بسیج اساتید پیام نور پرند
بسیج اساتید قدس
بسیج اساتید صباشهر
بسیج اساتید ورامین
بسیج اساتید پاکدشت
آریا زند
بسیج اساتید پرند
بسیج اساتید صفادشت
بسیج اساتید رودهن
بسیج اساتید ملارد
ورزش
مائده های آسمانی(تندپور)
کانون فرهنگی شهدا
فیروزکوه
دروازه پیشرفت (دکتر فرج پور)
روح الله عاشق
کنشلو
بسیج اساتید شهریار
بسیج اساتید رباط کریم
امانتدار امام
تو چی فکر می کنی
°°FoReVEr••
معماری
عاشقانه
افکارهای عجیب وغریب من
تنهایی.......
آرشیو یادداشت‌ها